Koorrepetitie: eindejaarsconcertje in bibliotheek Neude

21 december 2023

.We proberen elk jaar iets van een concert te verzorgen in een culturele instelling of een gezondheidszorginstelling. Dit in het kader van onze maatschappelijke betrokkenheid. Daarom zingen we, mede als afsluiting van het jaar en van het project O Nata Lux, een klein concert in de bibliotheek op het Neude, te Utrecht (Neude 11, 3512 AE Utrecht). We starten om 19.30 u met inzingen en ons concert is in de grote hal, vanaf 19.45 u. Om 20.45 u sluiten we af, zodat we allemaal om uiterlijk 21 uur weer buiten zijn, dit i.v.m. de beveiliging van het gebouw.

Als je van buiten Utrecht komt, neem dan b.v. een NS-fiets. Ook lopend vanaf Utrecht Centraal is het goed te doen. Er is een bewaakte fietsenstalling rechts van de bibliotheek.

Bekijk de volledige agenda