Koorweekend te Ede (klik voor verdere info)

De hele dag
22 november 2024 24 november 2024

Beste mensen,

Inmiddels is ons weekend weg in 2024 vastgelegd.

Leg ajb in je agenda de data vast:
vrijdag 22 – zaterdag 23 – zondag 24 november 2024

locatie: Akoesticum in Ede

Nieuwe Kazernelaan 2- D42 6711 JC, Ede | Nederland

Akoesticum | Akoesticum, en hier de brochure: NL_Brochure_online_2023.pdf

Er is voor iedereen een privékamer (25 totaal), maar er zijn ook 3 tweepersoonskamers extra gereserveerd.
Daarnaast huren we de Spoorzaal op zaterdag en zondag.
Ik heb me laten vertellen dat we op vrijdag- en zaterdagavond na het eten in een café kunnen zitten en er is een leeshoek.

Alles is nog onder optie, ongeveer een maand van tevoren zal ik inventariseren wat iedereen precies wil.
Dan leg je vast of je een privékamer wilt of toch een kamer wilt delen en met wie, hoeveel maaltijden je bijwoont, enzovoort.

Komt allemaal nog. Eerst maar eens de data blokken in je agenda, en nadenken over wat we dit weekend willen doen.
We kunnen natuurlijk zingen, reperteren, lekker eten met elkaar, misschien een wandeling of spelletjes doen.

Maar het koor bestaat ook 35 jaar! Mocht je ideeën hebben, laat het weten! Dan proberen we een leuk programma in elkaar te zetten.

De kosten per persoon zijn als volgt:

Prive kamer zonder ontbijt – per nacht € 74,=
Dinerbuffet incl. dessert en 1 consumptie per maaltijd € 22,=
Onbeperkt koffie, thee en water arrangement per dag € 8,95
Onbeperkt koffie, thee en water arrangement per dagdeel € 5,85
Ontbijtbuffet per dag € 11,15
Lunch per dag € 12,75

Je kunt zo uitrekenen dat een verblijf vanaf vrijdagavond met diner, tot zondagmiddag met lunch rond de 260,= uitkomt. Deel je een kamer met iemand, dan gaat daar 37,= van af. Kom je later of ga je eerder weg, dan vallen er meer kosten af.

Het bestuur heeft voorgesteld om een basisbedrag van 100,= p.p. bij te dragen en er wordt nog gekeken naar fondsenwerving.
Mocht je problemen hebben met de kosten, neem dan even contact op met iemand van het bestuur (Jan, Remco, Gert of Liesbeth).

Tot zover. Ik hoop dat jullie de data kunnen vastleggen!

Fijne jaarwisseling alvast, tot 2024!

Hartelijke groet, Annelies

Bekijk de volledige agenda