Soiree, Blaucapel Utrecht; klik voor verdere info

8 juni 2024

Besloten concert voor familie, vrienden en donateurs, met bijdragen van koor, individuele koorleden en groepjes van koorleden

Kerkje Blauwkapel
Kapeldwarsweg 21, 3566 MP Utrecht

Omdat het fort is afgesloten voor doorgaand gemotoriseerd verkeer, is de kerk vanaf de zuidzijde bereikbaar via de Darwindreef, Bastionweg en Kapelweg. Met de auto: autoweg A27, afslag 31/Utrecht-Noord; Einsteindreef, Darwindreef, Bastionweg, Kapelweg.

Parkeren: Op het kerkplein is parkeren alleen toegestaan voor de bewoners; er zijn wel 2 invalide-parkeerplaatsen. In het fort is alleen parkeren in de parkeervakken toegestaan. Aan het eind van de Kapelweg links, mag achter de afsluitbare hekken geparkeerd worden. Aan het begin van het fort op de Bastionweg is een grote parkeerplaats op 5-minuten loopafstand van de kerk.

Bekijk de volledige agenda