Het Monteverdi Kamerkoor Utrecht gaat het nieuwe jaar van start met een out-of-the-box programma, dat we in verschillende ensceneringen zullen gaan zingen. We beginnen het jaar bij de natuur. Met muziek als ‘O Radiant Dawn’ van James MacMillan, ‘In beauty may I walk’ van Jonathan Dove, ‘Flight of the Bumble-bee’ van Rimsky-Korsakov en meer. Klanken die net als de natuur inspireren om nieuwe avonturen aan te gaan.
Voor dit programma zijn we nog op zoek naar tenoren. Ben je tenor met ruime koorervaring, dan ben je van harte uitgenodigd om auditie te doen. Ook interessant is dat we in het nieuwe jaar een aantal workshops gaan doen onder leiding van zangers van het Nederlands Kamerkoor. Op 2 april voeren we 2 concerten uit in de Metaal Kathedraal in Utrecht. We repeteren op de donderdagavond.
Aanmelden voor auditie kan via Elly: ellyhuisman974@gmail.com of 035-5880620.