Hamlet

Hamlet OPERA2DAY en het New European Ensemble presenteren Hamlet, een 'grand opra' van Ambroise Thomas, een psychologische thriller zonder weerga. De Franse componist baseerde zijn meesterwerk op Shakespeare's beroemde toneelstuk en schreef met Hamlet een van de geliefdste opera's van zijn tijd. In een nieuwe compacte versie smelten opera en film samen om diep te kunnen doordringen in de gedachtenwereld van de hoofdpersoon. Het Monteverdikamerkoor zingt in de Utrechtse Stadsschouwburg de proloog van deze opera.

Samen met vocale toptalenten en geweldige musici belooft het een avond met meesterlijke muziek te worden in een ijzersterk verhaal.

Hamlet

Concerten

do 8 maart 2018
20:00 u
Stadsschouwburg
Utrecht
Stadsschouwburg

Reserveringen

U kunt toegangskaarten reserveren via de website van de Stadsschouwburg. Wanneer u daarbij de code 'Vriend' gebruikt, krijgt u korting op uw toegangskaart.

Medewerkenden