Repetitiedagen zijn momenten waarop veel samenkomt. Op het muzikale vlak veranderen gedurende deze dagen de noten in muziek en smelten de verschillende stemmenstromen samen tot harmonieuze melodielijnen. Maar de repetitiedag biedt naast deze muzikale reis natuurlijk ook ruimte voor het versterken van de onderlinge band; bij de koffie en thee of tijdens de lunchpauze wordt er veel over en weer gepraat, gelachen en verkend. Zondag 26 november was zo’n dag waarop het MKU veel gezongen, gepraat en gelachen heeft. Met als gewaarwording aan het einde van de dag dat iedereen tevreden en vol vertrouwen huiswaarts keert. Laat het Kerstconcert maar komen! Het koor ziet er naar uit haar bezoekers te verrassen met een prachtig en sfeervol concert.