Het is feest! In 2024 bestaat het Monteverdi Kamerkoor Utrecht maar liefst 35 jaar! En dat moet gevierd worden.

Met de serie ‘My Spirit Sang All Day’ zijn we dit jaar al feestelijk begonnen. We bezongen onder leiding van onze nieuwe dirigent Elske te Lindert de natuur, het voorjaar, de vrolijkheid en het leven. In Leersum en Utrecht genoten we samen met onze trouwe bezoekers van de muziek van Monteverdi, Finzi en Elgar. Wat een feest was het om deze prachtige lenteliederen ten gehore te mogen brengen! Een vrolijker start voor een jubileumjaar hadden we ons niet kunnen bedenken.

In het najaar zullen meer melancholische en berustende klanken klinken. We gaan komende maanden namelijk werken aan het Requiem van Maurice Duruflé en muziek van de hedendaagse Utrechtse componist Diederik van der Laag voor onze concerten op 25 oktober en in november.

Blijft u ons volgen? Wij hebben er in ieder geval veel zin in!